24. avg. 2009

Task 2....Obratna tocka A04

Ja to je moje prva tekma pa se na to sem se prijavil ker sva ugotovila da se je najlazje potepati po svetu druziti s padalci ..vse je organizirano: prevoz, spanje, hrana....ni da ni. No je pa tud lepo spet srecat klapo ki sva jo srecevala na najini poti AzijaTmin. Ravninsko letenje je zame, kot za Saso neznanka in morem rejc da je prva naloga prit do konca taska in se aucit cim vec de bomo lahko se tam pr rabatinih“italjanih“ znal letet...

Druzba v zraku

No ta task sm zacel dobro sicer je bla prva obratna tocka dokaj tezka tako, da jih je vecino ostalo na tleh, meni se je pripeljala ogromna crna baza in mi je kr trgalo komande vn z rok k sm probu padalo kolkor tolk stabilizirat medtem, ko je kr letelo u luft.V hribih je ze posteno pralo in tudi par oblakov zahodno so se lepo zvijale dezevne zavese, a se jim nism dal s podna nazaj gor pa na drugo obratno tocko, ki sem jo na sreco na zacetku zgresu , ker sem letel narobe po GPS-ju in sm naredu par kilometerski ovinek. No v tem casu se je na tej obratni tocki posteno zlilo tko, da k sm prsu do nje je blo sam se par kaplc in super dviganje. Vmes ko sem cakal, da neha padat dez sem ugotovil, da imam naslednjo obratno tocko narobe napisano oz sem jo na startu izbrisal.

Pokrajina globoko pod kupolo

Se dobro, da sm mel za sabo zemljevid ,ki ga je blo treba posteno preucit in se skregat s Gps-jem, da nima prav, pa se na papir sem si napisal zaporedje tock kot je predlagal indiski pilot za vsak slucaj. No ja klicem po radiu po rusko po anglesko da naj mi kdo od pilotov ali baza pove koordinate za tocko A04. Ja se oglasijo v 5ih minutah bo kamion prisel po tebe na tocko A04. Bolj ko sem jih razlagal da ne rabim kamjona vecja je bla zmesnjava. Normalno sej katera „mona“ bi sla na tekmo in v zrak in pole bi po radju klicala, da naj mu povejo koordinate obratnih tock!

Inverzija

Sej sm reku tauni se verjetno valjajo po tleh od smeha kr mislejo, da se zajeb..Tko da sem obupal in potegnil naprej vmes sem si dal notr najblizjo tocko in ji sledil tacas pa v eni roki GPS v drugi zemljevid in isci ti dol po poljih katero krizisce sredi mesta je pravo....no po eni debeli uri ko sm jst se kar bingljal v zraku sem prosil ce je kdo scuril tam blizu in me lahko vodi do te tocke ...

Tud zmajarji imajo tekmo

pa se vedno nic po se pa le oglasijo piloti k so bili ze na finisu potem ko sem se prvic oglasil in so sli v gostilno nekaj pojest in popit dva pira pa se ksnga pokadit, da mogoce slovenski pilot rabi koordinato...in mi jo res dajo ko ze letim naravnost proti njej vpisem koordinato in jo obrnem ter po 3 urah in pol pristanem z vriskanjem ….in komaj cakam stranisce ki me caka 20m od mojega pristanka....uf je odleglo s tazadne....zvecer priklopimo GPS in tocka ni bila obrnjena!!!! kako ne ?

Anna in Vitaly - oba izmed boljsih ruskih pilotov

Ja potem ugotovimo ob pivu in ko jeziki postanejo eno in se vsi razumemo, da je on narekoval koordinate v stopinjah, minutah in sekundah......a kaj ko mi je pri narekovanju rekel „point“ kar bi pomenilo pika ali vejica...to je medzunarodno.... No, ja jst sm obrnu task pac po svoje kar sm mel v planu uradno je pa le uradno..... padalski pozdrav iz Alma Ate

Ni komentarjev:

Objavite komentar